My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 965
بازدید کل : 26131
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

بازگشت...

مورخ: پنج شنبه 21/ 10/ 1391

تایم: 12:45

های....

از امروز قراره هفته ای یکبار وبلاگمو آپدیت کنم بهتر بگم روند پیشرفتمو اینجا ثبت کنم... خب ما شدیم ترم 5 و از اینجا به بعد دیگه  Fun, entertainment, hobby, party, game, playing,  and. Etc  همه تعطیل. seriously 

(مینا هم داره میره شهر دیگه ای و من تنها میشم... )

برای شروع چند تا پست جدید درمورد منابع کنکور ارشد, ضرایب, ظرفیت دانشگاه ها و... میذارم.

و احتمالا هر هفته هم مطالب جدید و کتابهای مناسبی رو معرفی میکنم, البته من فعلا با 3-4 تا کتاب لغت شروع کرده بودم الانم رسیدم به کتابهای منابع ارشد, یخرده سخته برای شروع, کتابا گیج کنندس اسمها و روش خوندن رو تو پست های بعدی میذارم.( اگر کسی کتاب مفید و نکته ای برای توصیه داشت میتونه قسمت نظرات بذاره)

امیدوارم مطالب مفید باشند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com