My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 25346
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

کتابخانه...

همیشه دوست دارم یه کتابخونه مثل این داشته باشم, اینجوری درس بخونم

فعلا کتابخونه م کوچیکه ...انشالله در آینده



نظرات شما عزیزان:

مروارید
ساعت0:26---19 فروردين 1391
آخ آخ گفتیا

دختری در باران
ساعت19:05---10 دی 1390
اره منم خیلی دوست دارم دورم همش کتاب باشه بشینم وسطشون بخونم
خیلی حال میده


طوفان
ساعت11:26---8 دی 1390


Mini jon
ساعت20:55---3 دی 1390


حالا چی دوستداری بخونی؟اونم اینهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: فقــــــــــط انگلیــــــــــسی D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: چهار شنبه 1 دی 1390برچسب:کتابخونه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com