My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 977
بازدید کل : 26143
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

LOVE

هیچ کس اشکی برای مانریخت هرکه بامابودازماگریخت,چندروزی هست حالم دیدنیست حال من ازاین وآن پرسیدنیست,گاه برروی زمین زل میزنم گاه برحافظ تفاءل میزنم حافظ فالم راگرفت یک غزل آمدکه حالم راگرفت,مازیارانچشم یاری داشتیم خودغلط بودآنچه میپنداشتیم.



نظرات شما عزیزان:

kiss
ساعت17:44---18 بهمن 1389
salam vebet aliye
be man ham sar bezan


alireza
ساعت10:27---21 دی 1389
قلب تبدار مرا آن سحر بارانی



در خم کوچه گیسوی تو بر دار زدند



ظهر آن روز نگاهم نمودی خورشید



آتش عشق تورا بر دلم انگار زدند



عصر خاکستر چشمان من سوخته را



بادها در نفس سرد زمین جار زدند



صبح فردا غزل عاشقی و عکس مرا



شعر کردند و به هر کوجه و دیوار زدند
پاسخ:Mer30 Alireza.ghashang bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: دو شنبه 12 دی 1389برچسب:جملات عاشقانه,لاو,اشک, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com