My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 944
بازدید کل : 27086
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

... Life ...


 

Life is a puzzle, solve it
 

Life is a game, play it
 

Life is a question, answer it
 

Life is a road, take it
 

Life is a diary, fill it
 

Life is an ice cream, enjoy it
 

Life is an adventure, experience it
 

Life is a poem, read it
 

             Life is life, live        




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: سه شنبه 21 دی 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com